28 Comments

    • Victoria
      February 26, 2013 / 11:30 pm

      A film premiere – and yep, it was weird!

  1. February 24, 2013 / 7:14 pm

    Please tell me you weren’t comparing the colour or size of your tongues?

    • Victoria
      February 26, 2013 / 11:30 pm

      No, just how hard we can strangle each other! πŸ™‚

    • Victoria
      February 26, 2013 / 11:30 pm

      Totally fun – it was a film premiere of something I’m in!

    • Victoria
      February 26, 2013 / 11:29 pm

      Certainly was thanks πŸ™‚

  2. twinstiarasandtantrums
    February 24, 2013 / 6:47 pm

    Looks like your enjoying yourselves πŸ˜‰

    • Victoria
      February 26, 2013 / 11:29 pm

      Totally!

  3. Mrs Teepot
    February 24, 2013 / 4:45 pm

    Lol! Nutcases!
    Mrs Teepot recently posted..Silent SundayMy Profile

    • Victoria
      February 26, 2013 / 11:28 pm

      Yep! That’s me! πŸ™‚

    • Victoria
      February 26, 2013 / 11:29 pm

      Thanks πŸ™‚

  4. February 24, 2013 / 2:03 pm

    Saw this on your facebook page and thought they look like they having a really good laugh!

    Thisdayilove
    thisdayilove – leyla recently posted..Turmeric and flourMy Profile

  5. February 24, 2013 / 10:23 am

    Looks like you’re having fun! Do you know him?!? πŸ˜€
    Emma recently posted..Silent SundayMy Profile

  6. MummyNeverSleeps
    February 24, 2013 / 9:59 am

    You are strange! But I like ya πŸ˜€
    MummyNeverSleeps recently posted..Silent SundayMy Profile

    • Victoria
      February 26, 2013 / 11:28 pm

      Cheers love! πŸ˜‰

  7. February 24, 2013 / 9:39 am

    I’m not exactly sure what I’m seeing here but it looks like your having fun πŸ™‚
    PhotoMummy recently posted..Silent SundayMy Profile

    • Victoria
      February 26, 2013 / 11:28 pm

      It was me and the guy I am in the film with renacting the film poster we are on! πŸ™‚

    • Victoria
      February 26, 2013 / 11:27 pm

      Why, thank you! πŸ˜‰

    • Victoria
      February 26, 2013 / 11:27 pm

      Hahaha!

  8. February 24, 2013 / 7:03 am

    Haha looks like a verrrry good time! πŸ™‚

    • Victoria
      February 26, 2013 / 11:26 pm

      Certainly was!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge